როგორც ავღნიშნეთ, პროექტის დროს ინტერნეტრესურსების მოძიებამდე უნდა გავითვალისწინოთ სამართლებრივი ნორმები, გავითვალისწინეტ რა საკომუნიკაციო საშუალებეი შეიძლებოდა ყოფილიყო გამოყენებული და ამის შემდეგ დადგა დრო მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაკეთებლათაც. ცხადია ყველა ნაშრომი უნდა შეესაბამებოდეს სასწავლო მიზნებსა და 21-ე საუკუნის უნარებს. მოსწავლემ შეიძლება გამოიყენოს პრეზენტაცია, პუბლიკაცია, პლაკატი, ბროშურა, ჟურნალი, ბლოგი და ა. შ.
მოსწავლის ნაშრომი დამეხმარება სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში და მოლოდინების განსაზღვრაში. ნაშრომი დავგეგმე. თნ უნდა გავითვალისწინო ის ტექნოლოგია, რომელიც მოერგება მოსწავლის ნაშრომს. სცენარზე ცოტა არ იყოს ბევრი ვიფიქრე. რეფლექსიის დაწერამაც ერთად მომიწია. სკოლის ზეიმებმა ძალიან დაგვტვირთა. ნაშრომების შემდეგ შეფასებები განვიხილეთ. პედაგოგებმა ერთმანეთს აზრიც გავუზიარეთ და ეს ჩვენი ჩეკ-ლისტებიც გავარჩიეთ. გავითვალისწინე მოსწავლის თვითშეფასება, სავარაუდო ნაშრომის შეფასება, განმავითარებელი შეფასება და ა. შ. გავაკეთეთ უკუკავშირი სავარაუდო ნაშრომზე.
მოსწავლის ნაშრომი დამეხმარება სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში და მოლოდინების განსაზღვრაში. ნაშრომი დავგეგმე. თნ უნდა გავითვალისწინო ის ტექნოლოგია, რომელიც მოერგება მოსწავლის ნაშრომს. სცენარზე ცოტა არ იყოს ბევრი ვიფიქრე. რეფლექსიის დაწერამაც ერთად მომიწია. სკოლის ზეიმებმა ძალიან დაგვტვირთა. ნაშრომების შემდეგ შეფასებები განვიხილეთ. პედაგოგებმა ერთმანეთს აზრიც გავუზიარეთ და ეს ჩვენი ჩეკ-ლისტებიც გავარჩიეთ. გავითვალისწინე მოსწავლის თვითშეფასება, სავარაუდო ნაშრომის შეფასება, განმავითარებელი შეფასება და ა. შ. გავაკეთეთ უკუკავშირი სავარაუდო ნაშრომზე.
No comments:
Post a Comment